• CombidealsRugzakken & TassenDiamond painting

    Klantenservice

    Heeft u een vraag? Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen. Komt u er niet uit of staat uw vraag er niet bij? We helpen u graag verder via de contactgegevens hieronder of het formulier hiernaast.

    contactinformatie

    Adresgegevens

    • Columbusweg 4F
      4462 HB, Goes

    Voornaam & Achternaam(Vereist)

    Veelgestelde vragen

    Staat je vraag er niet bij? Graag mailen naar info@hetbeteremerk.nl

    Binnen 24-48 uur na ontvangst van je retourzending.

    Het Betere Merk

    Columbusweg 4F

    4462 HB Goes

    Je hebt het recht je bestelling tot 30 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Het Betere Merk geretourneerd worden.

    Wanneer je bestelling wordt verzonden ontvang je automatisch een e-mail met de Track&Trace code. Let op: deze kan in de spambox terecht komen.

    Voor 23:59 uur besteld is dezelfde dag verzonden (ma/do) (vrijdag tot 17:00). Wij verzenden met de pakketpost en brievenbuspost van PostNL/DHL en GLS. De leveringsbetrouwbaarheid van de vervoerders is 96% binnen 24 uur. Het gebeurt incidenteel dat de status van het pakketje op “afgeleverd” staat maar dat je niets hebt ontvangen. Je (brievenbus) pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd.

     

    notitie 24 – 09 -2025

    Het gebeurt incidenteel dat een order 1 werkdag later wordt geleverd. U kunt er vanuit gaan dat de orders die voor 23:59 besteld zijn de volgende dag worden geleverd.

    bron: https://www.postnl.nl/klantenservice/pakketdrukte/

    De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Neem anders even contact op

    Nederland: € 3,95 – orders boven de € 75 worden gratis verzonden.

    België: € 4,95 – orders boven de € 75 worden gratis verzonden.

    Same Day Delivery: € 5,95 (voor 10:00 uur besteld, geleverd tussen 17:00 en 22:30 maandag t/m vrijdag)

    Voor 23:59 besteld = de volgende dag in huis (ma/vr). vrijdag voor 17:00 besteld = zaterdag in huis.

     

    Ophalen in ons magazijn is ook mogelijk. Dit is uiteraard kosteloos. (Goes, Zeeland)

    • Ideal
    • Paypal
    • Klarna
    • Creditcard
    • Mastercard
    • Bancontact
    • Bol.com
    • Riverty
    • Directe bankoverschrijving

    Natuurlijk! U kunt bij de checkout kiezen voor ophalen in magazijn. Dit is uiteraard kosteloos. Wel even van te voren een afspraak maken zodat u niet voor een gesloten deur kunt staan.

    Adres:
    Columbusweg 4F
    4462HB, Goes

    Onze e-mail beantwoorden wij 7 dagen per week binnen 24 uur (uitgezonderd feestdagen).

    Email: Info@hetbeteremerk.nl

    Telefoon: 085 – 060 83 10 (ma/vr 09:00 tot 17:00)

    Afhalen in ons magazijn in Goes
    Je kunt je bestelling 7 dagen per week afhalen in ons magazijn in Goes.
    Graag eerst even contacteren via de e-mail: info@hetbeteremerk.nl

    Verzenden met GLS/PostNL/Bpost
    Bezorgkosten binnen Nederland: € 3,95 per order.
    Vanaf € 75 geen bezorgkosten.

    Bezorgkosten naar België:
    € 4,95 per order.
    Vanaf € 75 geen bezorgkosten.

    Bestellingen geplaatst op maandag tot en met donderdag voor 23.59 uur en betaald met iDeal, Klarna, Bol.com achteraf betalen, Paypal, Mastercard, Creditcard, Riverty of PayPal worden doorgaans de volgende werkdag geleverd.
    *Houd er echter rekening mee dat onze leveringen afhankelijk zijn van externe vervoersdiensten, wat soms kan leiden tot kleine vertragingen.*
    Voor bestellingen geplaatst op vrijdag na 17.00 uur, wordt verzending uitgesteld tot maandag.

    DHL SameDayDelivery* – Alleen geldig binnen Nederland, exclusief de Wadden Eilanden.
    Voor 10.00 uur besteld is dezelfde dag in huis (ma/vr).
    Bezorgkosten binnen Nederland: € 5,95 per order.
    Pakketten worden op dezelfde dag afgeleverd tussen 17:00 en 22:30 uur.
    Bestellingen geplaatst op zaterdag of zondag met SameDayDelivery worden op maandagavond bezorgd.

    * uitgezonderd de Waddeneilanden. Hier geldt via een afleveringstijd van 3 werkdagen. Ons advies is om te kiezen voor verzending via PostNL.

    Betalen via Klarna

    Klarna voert voor Het Betere Merk het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.
    Je kunt bij Het Betere Merk betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,00 als je voor de eerste keer betaalt via Klarna. Ben je al bekend bij Klarna kun je betalen tot een bedrag van €  250,00. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale factuur voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website.

    Betalen via PayPal

    PayPal zorgt ervoor dat consumenten en bedrijven met behulp van enkel een e-mailadres, veilig en gemakkelijk online betalingen kunnen ontvangen en verzenden. Het netwerk van PayPal is op de bestaande financiële infrastructuur van bankrekeningen en creditcards gebouwd en vormt zo een wereldwijd betaalsysteem. PayPal levert betaaloplossingen voor kleine bedrijven, webwinkels, online verkopers en iedereen waar traditionele betaalsystemen onvoldoende mogelijkheden bieden. Wil je gebruik maken van Paypal maar heb je nog geen account? Je kunt via deze link een account aanmaken op de website van Paypal. Indien je nog niet bekend bent met de algemene voorwaarden voor consumenten van Paypal kun je deze hier vinden.

    Betalen via Mollie/Buckaroo

    Mollie en Buckaroo zijn een payment service provider die betalingen voor ons verwerkt. Mollie kun je zien als een tussenpersoon: zij zorgen ervoor dat jouw geld veilig van je bank naar onze webshop gaat. Omdat zij het betalingsproces uit handen nemen voor onze webshop, zie je soms Buckaroo, Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift staan.

    Betalen via Apple Pay

    Apple Pay is een betaaldienst die wordt aangeboden door het bedrijf Apple. Indien je een IPhone, IPad of Apple computer heeft kun je Apple Pay gemakkelijk activeren en gebruiken als betaalmethode. Je betaalt op een veilige manier met behulp van jouw vingerafdruk, gezicht scan of de code die je hanteert op je Apple apparaat. Indien je meer over Apple Pay wilt weten verwijzen wij je graag door naar de webpagina van Apple Pay. Je kunt tevens informatie bij je bank opvragen over Apple Pay.

    Betalen via uw Bol.com account.


    Vanaf nu kunt u bij Het Betere Merk afrekenen met uw bol.com-account. Tijdens het afrekenen kiest u eenvoudig voor de optie om in te loggen via bol.com. U kunt vervolgens uw bestelling plaatsen en ervoor kiezen om deze achteraf te betalen via bol.com.

    De betaling verloopt volledig via bol.com, gemakkelijk, veilig en overzichtelijk voor onze klanten. Het gebruik van deze betaalmethode is kosteloos.

    Betalen via overboeken

    Ten name van: Het Betere Merk
    Bankrekeningnummer: NL68 RABO 0134 9779 20
    BIC code : RABONL2U Rabobank te Goes

    Herroepingsrecht
    Bij aankoop van onze producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 30 dagen.
    Wij verwijzen je hierbij verder naar artikel 8 herroepingsrecht uit de door ons gehanteerde algemene voorwaarden

    Ons retourenbeleid en omruilprocedure zijn als volgt:

    • Verpak ongedragen en onbeschadigde artikelen, indien mogelijk, in de originele verpakking.
    • Om een retourlabel te ontvangen voor een pakket, stuur ons een e-mail. Wij verstrekken dan een retourlabel via e-mail. De kosten van €5,95 worden afgetrokken van het orderbedrag, wat goedkoper is dan €7,95 bij het postkantoor.
    • Voor brievenbuszendingen dien je zelf een postzegel te kopen, wat goedkoper is dan €5,95.
    • Stuur de zending naar Het Betere Merk, Columbusweg 4F, 4462 HB Goes.
    • Zodra wij de zending hebben ontvangen, verwerken wij deze binnen 1-3 werkdagen.
    • Je kunt een artikel eenmaal per order omruilen voor een grotere of kleinere maat. Gebruik hiervoor het bijgevoegde retourformulier.

     

    De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 30 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding).

    De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

    Het retourneren van de producten zijn voor kosten van de koper. Je kunt zelf kiezen via welke bezorgdienst je wilt retourneren. Een indicatie van de retourkosten is brievenbuspost

    € 3,32/€4,95 en pakketpost € 5/€ 8,25.

    Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
    Stuur een e-mail naar: info@hetbeteremerk.nl
    Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
    Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging.
    Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Modelformulier voor herroeping

    (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

    Omtrent het herroepingsrecht.

    De consument kan de koop binnen 14 dagen ontbinden en heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te zenden. Daarnaast dient de webshop een door de wetgever verstrekt modelformulier aan te bieden waarmee de consument van zijn koop kan afzien. De consument is niet verplicht het modelformulier in te vullen. De consument kan ook op andere manieren de overeenkomst ontbinden.

    Vrolijke korting

    5% korting op het gehele assortiment met de onderstaande code

    code: happy