Staat je vraag er niet bij? Graag mailen naar info@hetbeteremerk.nl
Staat je vraag er niet bij? Graag mailen naar info@hetbeteremerk.nl
Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 24-48 uur na ontvangst van je retourzending.
Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Het Betere Merk
Columbusweg 4F
4462 HB Goes
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 30 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Het Betere Merk geretourneerd worden.
Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling wordt verzonden ontvang je automatisch een e-mail met de Track&Trace code.
Hoelang duurt de verzending c.q. wie verzorgt de verzending?
Voor 23:59 uur besteld is dezelfde dag verzonden (ma/do) (vrijdag tot 17:00). Wij verzenden met de pakketpost en brievenbuspost van PostNL en DHL. De leveringsbetrouwbaarheid van PostNL is 96% binnen 24 uur. Het gebeurt incidenteel dat de status van het pakketje op “afgeleverd” staat maar dat je niets hebt ontvangen. Je (brievenbus) pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd.
Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Neem anders even contact op
Wat kost de verzending?
De bijdrage in de verzendkosten binnen Nederland bedraagt € 3,95. Verzenden naar België nu tijdelijk € 3,95. SameDayDelivery (voor 11:00 uur besteld, geleverd tussen 17:00 en 22:30 maandag t/m vrijdag)
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Het Betere Merk?
iDeal, bankoverschrijving, KLARNA, Credit Card.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Zeker. U kunt bij de checkout kiezen voor ophalen in ons magazijn. Even bellen of mailen is ook mogelijk!
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Onze voorkeur gaat uit via de e-mail. Onze e-mail beantwoorden wij 7 dagen per week binnen 24 uur (uitgezonderd feestdagen). Email: Info@hetbeteremerk.nl (WhatsApp: 0624189102)