0
0,00 0 artikelen

Geen producten in je winkelmand.

Verzenden & retourneren

Verzenden

Afhalen in ons magazijn in Goes U kunt u uw bestelling 7 dagen per week afhalen in ons magazijn in Goes. Graag eerst even contacteren via de e-mail: info@hetbeteremerk.nl Verzenden met PostNL / DHL / Bpost /  DHL SAME DAY (SameDayDelivery)  

Verzending binnen Nederland: € 3,95 per order.
Vanaf € 75 gratis.
 
Verzending naar België nu tijdelijk: € 3,95 per order
Vanaf € 75 gratis.
 
Bestellingen op werkdagen Ma/Do tot 23.59 uur (vrijdag tot 17:00) geplaatst met KLARNA (en betaald) met iDEAL of PayPal, worden de volgende werkdag al geleverd met PostNL/DHL/SameDayDelivery.
De leveringsbetrouwbaarheid van PostNL is 96% binnen 24 uur.
 
Besteld opTijdstipBezorgd op
Maandagvoor 23.59Dinsdag
Dinsdagvoor 23.59Woensdag
Woensdagvoor 23.59Donderdag
Donderdagvoor 23.59Vrijdag
Vrijdagvoor 17.00Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag
24-uurs levering* - Alleen geldig binnen Nederland, exclusief de Wadden Eilanden. Voor 10.00 uur besteld is dezelfde dag in huis (ma/vr). Verzending binnen Nederland: € 5,95 per order. De pakketten binnen Nederland worden dezelfde dag tussen 17:00 en 22:30 uur afgeleverd. Indien u heeft besteld op zaterdag of zondag wordt uw bestelling maandagavond afgeleverd.
We zijn tevens drop-off punt van Red je Pakketje.
Zendingen kunnen op maandag tot en met vrijdag bij ons aangeleverd worden vanaf 10.00 - 11.00 uur Uw pakketje wordt 's avonds geleverd tussen 17.00 - 22.30 uur.
 
* uitgezonderd de Waddeneilanden. Hier geldt via een afleveringstijd van 3 werkdagen. Ons advies is om te kiezen voor verzending via PostNL.

Retourneren

Herroepingsrecht

Bij aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 30 dagen. Wij verwijzen u hierbij verder naar artikel 8 herroepingsrecht uit de door ons gehanteerde algemene voorwaarden


Retourenbeleid/omruilen voor een andere maat

- Verpak, indien mogelijk in originele verpakking, de ongedragen en onbeschadigde artikelen;

- Voor een retour label voor een pakket kunt u ons een E-mail sturen. Wij sturen u dan een retourlabel via de mail. De kosten van 5,50 worden dan ingehouden op het orderbedrag. Dit is goedkoper dan 7,25 voor een pakket bij het postkantoor. :)

- Voor brievenbus zendingen dienst u zelf een zegel te kopen bij het postkantoor. (Dit is goedkoper dan 5,50 euro)

- Adresseer de zending aan Het Betere Merk, Columbusweg 4F, 4462 HB  Goes
- Zodra wij de zending hebben ontvangen verwerken wij de zending binnen 1/3 werkdagen.
- U kunt eventueel het artikel omruilen voor een grotere of kleinere maat. Dit doen wij slechts 1 x per order.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 30 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Het retourneren van de producten zijn voor kosten van de koper. U kunt zelf kiezen via welke bezorgdienst u wilt retourneren. Een indicatie van de retourkosten is brievenbuspost                 

€ 3,32/€4,95 en pakketpost € 5/€ 8,25.

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@hetbeteremerk.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Omtrent het herroepingsrecht.

 De consument kan de koop binnen 14 dagen ontbinden en heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te zenden. Daarnaast dient de webshop een door de wetgever verstrekt modelformulier aan te bieden waarmee de consument van zijn koop kan afzien. De consument is niet verplicht het modelformulier in te vullen. De consument kan ook op andere manieren de overeenkomst ontbinden.

Copyright Het Betere Merk
2023
envelopeusercartphone-handsetlocationarrow-right
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram